Scholen van de Stichting

Open scholen, met een open Bijbel

De School met de Bijbel heeft twee basisscholen en twee peuterscholen in Den Haag. Beide staan zij voor Bijbelgetrouw onderwijs.

Het hart van de scholen is hetzelfde, maar de cultuur op de scholen is verschillend.

De Koningin Beatrixschool en de Tamarschool

De Koningin Beatrixschool is de eerste school van de stichting. In 1883 opgericht in de Schilderswijk als School met de Bijbel. Een school die vandaag de dag een Protestants-Christelijke signatuur heeft en een hele brede populatie aan leerlingen. Er zijn hierĀ  veel verschillende culturen vertegenwoordigd.

De tweede school is de Tamarschool. In 2009 opgericht in Escamp/Morgenstond als Evangelische basisschool. Dit is een heel ander deel van Den Haag. De populatie is ook hier heel divers; er zitten leerlingen op uit Escamp, maar ook uit hele andere delen van Den Haag, Rijswijk en het Westland.

U kunt meer informatie vinden op de website van de scholen. De Koningin Beatrixschool en de Tamarschool hebben hun eigen website.