Werken bij ons

Open scholen, met een open Bijbel

Huidige vacatures

Hoofd Bedrijfsvoering

Voor onze stichting zijn wij op zoek naar een hoofd bedrijfsvoering binnen het bovenschoolse directieteam. Klik hier voor meer informatie over de vacature hoofd bedrijfsvoering.

Spreekt deze functie je aan en herken je je in bovenstaand profiel? Dan nodigen wij je van harte uit om jouw belangstelling kenbaar te maken door brief en CV voor 27 augustus 2021 a.s. te mailen naar Anoek Mensink, bestuurssecretaris: amensink@stichtingschoolmetdebijbel.nl

Voor meer informatie over de functie kunt je in augustus contact opnemen met Harry Medema, voorzitter van het dagelijks bestuur:

hmedema@stichtingschoolmetdebijbel.nl, tel. +31 6 5161 3150.

Bestuurslid

Voor onze stichting zijn wij op zoek naar een bestuurslid in het dagelijks bestuur. Zie de vacature hieronder of klik hier voor meer uitgebreide informatie

Heb je interesse? Stuur dan z.s.m. een sollicitatiebrief met CV naar secretaris@stichtingschoolmetdebijbel.nl

Wil je eerst eens sparren over deze functie of wil je meer informatie, dan kan je mailen naar bovengenoemd mailadres of naar amensink@stichtingschoolmetdebijbel.nl of u kunt telefonisch contact opnemen op weekdagen (m.u.v. de feestdagen) tijdens kantooruren via 0629590539 (Gert Radstake; secretaris) of 0654386199 (Anoek Mensink; bestuurssecretaris).

Stichting School met de Bijbel heeft twee basisscholen en twee peuterscholen.

We hebben op dit moment een aantal vacatures op de basisscholen. Zie de vacaturesite van de Koningin Beatrixschool en/of de vacaturesite van de Tamarschool voor meer informatie.

Geregeld zoeken wij inval-leerkrachten, je kunt daarom altijd een open sollicitatie opsturen. Mail je motivatie en CV voor de Koningin Beatrixschool en peuterschool De Peuterhoek naar directeur Lineke de Jong en voor de Tamarschool en peuterschool Tamarinde naar directeur Jan Boer .

Van leerkrachten verwachten wij dat zij een levend geloof  hebben wat zich o.a. uit door lidmaatschap van een kerk of gemeente.

Leerkrachten hebben een Pabo-diploma behaald. Een gymleerkracht heeft bij voorkeur de (H)ALO afgerond of heeft in ieder geval de bevoegdheid om gym te geven met een Pabo-diploma. Peuterjuffen (pedagogisch medewerksters) hebben minimaal een MBO-3 opleiding en een VVE-certificaat.