Werken bij ons

Open scholen, met een open Bijbel

Huidige vacature

Voor onze stichting zijn wij op zoek naar een kwaliteitsmedewerker PO. Zie de vacature hieronder of of download de vacature hier.

Wilt u meer weten over wat deze functie inhoudt, dan kunt u hier de volledige functiebeschrijving vinden.

U kunt reageren op deze functie door voor 15 januari 2021 een brief met CV te sturen naar secretaris@stichtingschoolmetdebijbel.nl ; het mailadres van Gert Radstake; secretaris. Voor meer informatie kunt telefonisch contact opnemen met Gert op telefoonnummer 0629590539 of met de bestuurssecretaris Anoek Mensink op nummer 0654386199 (amensink@stichtingschoolmetdebijbel.nl).

Stichting School met de Bijbel heeft twee basisscholen en twee peuterscholen.

We hebben op dit moment een aantal vacatures op de basisscholen. Zie de vacaturesite van de Koningin Beatrixschool en/of de vacaturesite van de Tamarschool voor meer informatie.

Geregeld zoeken wij inval-leerkrachten, je kunt daarom altijd een open sollicitatie opsturen. Mail je motivatie en CV voor de Koningin Beatrixschool en peuterschool De Peuterhoek naar directeur Lineke de Jong en voor de Tamarschool en peuterschool Tamarinde naar directeur Jan Boer .

Van leerkrachten verwachten wij dat zij een levend geloof  hebben wat zich o.a. uit door lidmaatschap van een kerk of gemeente.

Leerkrachten hebben een Pabo-diploma behaald. Een gymleerkracht heeft bij voorkeur de (H)ALO afgerond of heeft in ieder geval de bevoegdheid om gym te geven met een Pabo-diploma. Peuterjuffen (pedagogisch medewerksters) hebben minimaal een MBO-3 opleiding en een VVE-certificaat.