Peuterspeelzalen

De School met de Bijbel heeft twee scholen en twee peuterspeelzalen in Den Haag. Beiden staan zij voor Bijbelgetrouw onderwijs.

Het hart van de scholen is hetzelfde, maar de cultuur op de scholen is verschillend.

De Peuterhoek en Tamarinde

De Peuterhoek is de eerste peuterspeelzaal van de stichting. In de jaren ’90 van de vorige eeuw opgericht in de Schilderswijk bij School met de Bijbel. De peuterspeelzaal heeft een Protestants-Christelijke signatuur en heeft een hele brede populatie aan leerlingen. Er zijn hier ontzettend veel verschillende culturen vertegenwoordigd.

De tweede peuterspeelzaal is Tamarinde. In 2010 opgericht in Morgenstond als Evangelische peuterspeelzaal. Dit is een heel ander deel van Den Haag. De populatie is ook hier heel divers; er zitten veel leerlingen op uit Escamp, maar ook uit hele andere delen van Den Haag en Rijswijk.

U kunt verder lezen voor meer informatie, of naar de website van de scholen gaan. Zowel de Koningin Beatrixschool als de Tamarschool hebben hun eigen website.