Peuterscholen

De School met de Bijbel heeft twee basisscholen en twee peuterscholen (peuteropvanglocaties) in Den Haag. Beiden staan zij voor Bijbelgetrouw onderwijs.

Het hart van de scholen is hetzelfde, maar de cultuur op de scholen is verschillend.

De Peuterhoek en Tamarinde

De Peuterhoek is de eerste peuterschool van de stichting. In de jaren ’90 van de vorige eeuw opgericht in de Schilderswijk bij School met de Bijbel. De peuterschool heeft een Protestants-Christelijke signatuur en heeft een hele brede populatie aan leerlingen. Er zijn hier ontzettend veel verschillende culturen vertegenwoordigd.

De tweede peuterschool is Tamarinde. In 2010 opgericht in Morgenstond als Evangelische peuterschool. Dit is een heel ander deel van Den Haag. De populatie is ook hier heel divers; er zitten veel leerlingen op uit Escamp, maar ook uit hele andere delen van Den Haag en Rijswijk.

U kunt verder lezen voor meer informatie, of naar de website van de scholen gaan. Zowel de Koningin Beatrixschool als de Tamarschool hebben hun eigen website.